Kære beboere
Vi inviterer til fælles arbejdsdag søndag den 31. maj med opstart kl. 9:30.
Vi mødes på legepladsen til en croissant, hvorefter vi fordeler dagens opgaver. Medbring meget gerne selv te og kaffe.
Det bliver en hyggelig og effektiv dag, hvor vi i fællesskab får løst opgaverne og samtidig får tid til en god snak med hinanden.
Omkring kl. 13:00 spiser vi en dejlig frokost, hvor der vil være noget både til voksne og til børnene.
—
Tilmelding
Af hensyn til planlægning og indkøb af frokost vil vi gerne bede om tilmelding på forhånd.
Tilmeldingen sendes til bestyrelsen@keilstruplund.dk med angivelse af:
- antal voksne
- antal børn
Både børn og voksne er meget velkomne.
—
Vi håber at se så mange som muligt – jo flere vi er, jo både hyggeligere og lettere bliver arbejdet.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen