Rudersdal kommune har i forbindelse med vores dialog omkring forsøgsordningen med vores fortovsskinne netop oplyst, at de forventer at besøge os for med egne øje at se, hvordan vores fortovsskinne fungerer.
Vi har oplyst dem om de forsinkelser, der har været i forbindelse med Elby’s konkurs.
Hvad de præcis ønsker at se, og hvornår de kommer, har de ikke oplyst.